Tirsdag!

1 Nov

Mit outfit er bare lidt afslappet: Nederdelen og blusen er fra HogM, mens støvlerne er fra Tøj og Sko.

Jeg er på vej hjem til en veninde nu her, som har tre dejlige børn, hvoraf den ene er min guddatter.🙂

Jeg skal først lige have hentet en fælles veninde som skal med, og så skal vi hjem til hende, hvor vi bare skal hygge med mad og god snak. Glæder mig! Især til at se hvad de siger til mit nye hår.😉

On my way home to my friend – where some good food and conversation are waiting!

2 kommentarer to “Tirsdag!”

  1. kiwigoesbananas november 1, 2011 hos 7:02 pm #

    ‘Tilykke’ med din fine nye blog😀 Den glæder jeg mig til at følge. Det ser rigtig fint ud dit nye hår og du ser brand godt ud – jeg har selv kigget på den strik.
    Ha en rigitg hyggelig aften😀
    /Louise

  2. KarinaKamuk november 1, 2011 hos 7:53 pm #

    Tusind tak søde🙂
    Jamen mange tak da – det er også en rigtig dejlig bluse og ret billig jo.🙂
    I lige måde🙂

Skriv et svar

