Hyggeaften med min mutti <3

2 Nov

I aften kommer min mor hjem til mig og spiser, mens min far er til vinaften med hans arbejde. Vi skal have lasagne, og så vil jeg bage en gulerodskage, som vi skal have mens vi skal se Desperate Housewifes. Det bliver simpelthen så hyggeligt.

Min mor er nemlig den bedste, jeg kan snakke med hende om alt og vi snakker gerne sammen hver dag. Hun er der altid for mig.

Her er dagens outfit:

Trøjen og halskæden er fra HogM, bukserne er fra Pieces.

My mom is coming for dinner, at my place tonight. I am looking forward to it, because I just love spending time with my mom. She is awesome.🙂

Skriv et svar

