Min smukke Tumle

2 Nov

 

 

Jeg har en lille pekingeser tæve. Hun er snart 3 år gammel.

Jeg købte hende med en eks, men lige fra dag et af var hun bare MIN! Hun ved godt hvem der er hendes “mor”😉 Hun har hjulpet mig igennem meget og hun er der altid når jeg er lidt nede, til lige putte lidt. Hun er en skøn skøn hund – dog er hun en hidsig prop! Hun er en sand pekingeser og de er nemlig kendt for at være aggressive., hvilket min lille Tumle desværre også er. Hun er ikke god til fremmede eller andre hunde, men så længe det bare er nogle hun kender, så er hun en bare en lille puttegøj.❤

Here is my beautiful little dog, her name is Tumle and she is an pekingese. She is my little sweetheart❤

Skriv et svar

