Torsdag med Tintin

3 Nov

Idag skal jeg hjem til en ven, der bor i Århus. Det er lidt af en køretur fra Odense, (tager 1 t. 30 min. ca) men Århus er  simpelthen sådan en hyggelig by. Der er så meget smuk natur og byen summer bare af liv – en by man godt kunne overveje at bo i engang.

Men så imellem tiden er det jo fint at man har en ven, man kan besøge der.😉 Vi har planer om at skulle spille badminton og den her gang SKAL jeg bare vinde over ham.🙂

Bagefter skal vi så ind og se Tintin i biografen, det glæder jeg mig til. Min storebror og jeg så altid Tintin, da vi var børn, så bliver sjovt at se den som en animations-film.

2 kommentarer to “Torsdag med Tintin”

  1. kiwigoesbananas november 3, 2011 hos 1:06 pm #

    Uhh glæd dig. Den er simpelthen så flot lavet😀

    • KarinaKamuk november 10, 2011 hos 10:20 am #

      Det må man sige den er – den er godt nok god og faktisk ret sjov..🙂

Skriv et svar

