Girl Crush – Katie Holmes

5 Nov

Source

Source

Source

Jeg er godt nok ikke homoseksuel, men hvis jeg var, var Katie Holmes da et godt bud for mig.😉

Jeg synes simpelthen at hun er så fin. Hun er utrolig feminin og sød at se på. Hun er bare en rigtig “sweetheart”. Til tider har hun en lidt kedelig stil og håber og beder for at hun snart skrider fra hendes sindsyge mand (Tom Cruise), men hun virker som en sådan en god mor til hendes lille smukke datter, Suri og alt i alt er hun jo bare helt utrolig smuk, med hendes mørke hår og mørke øjne.🙂

Bare det var mig, der var så smuk🙂

I think Katie Holmes is the most beautiful woman, with her dark hair and dark eyes. I would love to look just a little like her!🙂

Skriv et svar

