THIS IS IT!!!

6 Nov

Nej jeg mener ikke noget med Michael Jacksons, men jeg mener at nu er det nok! Fra imorgen af tager jeg mig sammen og får tabt mig de sidste dumme kilo jeg går og kæmper med.

Sidste år tog jeg mig sammen, da jeg lige var kommet til at tage 25 kilo på (ups), så siden sidste sommer, har jeg tabt mig 19 kilo og nu vil jeg altså have tabt mig de sidste 6 kilo inden jul. Det burde godt kunne lade sig gøre, hvis jeg virkelig tager mig sammen – så det gør jeg!

Før jeg tabte mig (ikke for sarte sjæle):

Nu:

 

Mit mål: (som jeg så ud, inden jeg tog de 25 kilo på)

For a while ago I gained a lot of weight and now I have almoust lost it all, but I need to lose the last kilos now! So this is it!!🙂

Skriv et svar

