#Quote

12 Nov

Jeg elsker et godt citat – både sjove og seriøse.

Jeg kan især godt lide dem, der lige får en til at tænke, før man fatter den og så sidder man ellers bare med et smil!🙂

Her er et citat eller faktisk er det en linje fra en sang, men jeg faldt lige over det og synes at det fortæller meget:

“I once was lost, but now I am found – Was blind, but now I see”

Det er taget fra Amazing Grace, som er en gospel sang skrevet af en præst i 1700-tallet. Sangen handler om at alle kan få tilgivelse, uanset hvilke synder man har begået – hvis man virkelig angrer. Det lille “citat”, kan jeg godt lide, fordi jeg synes det fortæller om hvordan man nogle gange kan blive væk i ens handlinger og kan være blind overfor f.eks. ens fejl eller ikke indse ting, der er lige for næsen af os. Derfor kan jeg godt lide, at “citatet”, fortæller om når man endelig bliver “fundet” og pludselig kan “se” igen!🙂

I love quotes, especially the ones that make you think. Todays quote is from the song Amazing Grace. 

Skriv et svar

