Nye kjoler

18 Nov

Jeg var hjemme ved en veninde idag, det var super hyggeligt med thai-mad og Vild med dans.🙂

Vi havde sammen bestilt nogle kjoler fra Nelly.com, som var kommet frem, så jeg vil lige vise de tre fine kjoler jeg havde bestilt. De er virkelig super fine – skal nok bare lige af med 5 kilo, før de sætter helt perfekt på mig.😉

New dresses – love it!!!

En kommentar to “Nye kjoler”

  1. kiwigoesbananas november 20, 2011 hos 8:45 am #

    Det var super hyggeligt🙂 Ihh jeg elsker simpelthen den blå, den er sååå flot!😀

Skriv et svar

