Shopping shopping shopping!!!

19 Nov

Så har jeg igen været ude og bruge penge – puha det er ikke godt.🙂

Jeg har valgt at jeg igen skal have farvet hår – ups – denne gang skal det være sort. Jeg vender altid tilbage til det sorte hår, da det nok bare er det der er pænest til mig.🙂 Problemet er at mit hår har fået sådan et underligt grønligt skær, derfor skal jeg først farve mit hår rødt og derpå sort, så det grønne skær kan forsvinde.🙂

Udover det har jeg købt 2 parfumer, det lyder vildt, men de var sat rigtig meget ned – så kunne ikke lade vær.😉

Jeg har også fået købt mig nogle falske øjenvipper og et par shapewear “bukser”. Jeg vil senere vise, hvor effektive de er.🙂

Gone shopping today – this is what I bought!!🙂

Skriv et svar

