Tirsdag

22 Nov

Bluse: Gina tricot, Læder legginds: HogM, Halskæde: Pilgrim, Armbånd: Dyberg Kern (lånt af veninde).

Idag har jeg været sammen med min veninde og hendes skønne søn, Isaac på næsten 4 mdr. Han er bare sådan en dejlig lille tyksak og fordi jeg kun har en bror og derfor aldrig vil kunne blive moster – hedder jeg moster Karina overfor Isaac, hvilket betyder så meget for mig.❤

Vi valgte at gå over i Rosengårdcentret og tulrede rundt derovre i mange timer, før vi tog hjem til hende og spiste vafler med is. Mums.🙂

OBS! Læg mærke til at jeg nu har rødt hår – det er første stadie af min makeover.🙂

I spend the day with my friend and her wonderfull son. Notice on the picture that my hair is red now, it is the first face of my makeover.🙂

Skriv et svar

