JUL

24 Nov

Så blev der pyntet til jul:

Før:

Processen:

Der vil komme billeder af det endelige resultat!!!

Det blev til en utrolig hyggelig dag/aften, da min kære veninde kom hjem til mig, så jeg havde selskab, mens der blev pyntet. Efter vi havde pyntet op, farvede jeg mit hår (der vil komme billeder), så købte vi chinabox, prøvede tøj og hår og derefter så vi Desperate housewifes. Det var bare så hyggeligt og sikke vi fik grinet.🙂

Christmas is coming, and I am ready! Yesterday I decorated my apartment and now I am living in a winter wonderland!!🙂 More pictures are coming.

Skriv et svar

