23 år!!!!

4 Dec

Så fyldte jeg sgu 23 år idag.🙂

Det har været en dejlig dag. Igår tog vi i sommerhus (mig, min mor, min far, min morfar og min svigerinde – min storebror er i Korea og studerer, så han kunne desværre ikke komme med). Jeg blev vækket med sang til morges, så var der dejlig morgenmad og gaver. Jeg fik en rigtig sød festtop, en lækker strikbluse, et par Hunter gummistøvler, et regnsæt, en halskæde, et sæt undertøj og en kjole til nytårsaften. Dejligt dejligt.🙂

Derefter kørte vi en tur, så spiste vi frokost, spillede spil, tog ned til byen og fik varm kakao og belgiske vafler på en cafe. Så kørte vi hjem til mine forældre, hvor vi fik lækker aftensmad med efterfølgende cheesecake og julekaldender. Så alt i alt en skøn dag/weekend.🙂

Today I turned 23 – I had such a great day with my family.

Skriv et svar

