#Quote

4 Dec

Source

Dette citat stammer fra filmen “Remember me”:

“Someone comes into your life and half of you says you’re nowhere near ready – but the other half says; make her yours forever.”

Jeg elsker dette citat, fordi jeg er bare en håbløs romantiker. Jeg håber på engang at møde en, som bare ønsker at gøre mig hans forevigt.🙂 Og så skulle det jo meget gerne holde.😉

Jeg kan også bare godt lide tanken om, at selvom man måske ikke føler sig klar til et forhold, hvilket man sjældent gør, da det er en kæmpe forandring – (Jeg føler mig meget klar til at være i et forhold igen, men alligevel ved jeg at når det kommer til det, vil jeg blive skræmt, så er det bare med at overvinde sin frygt og tage en chance.🙂 ) så kan man bare møde en der er så fantastisk, som man passer så godt sammen med og som bare ønsker det samme af livet som man selv gør – at man ikke kan sige nej!!!

I am just a hopeless romantic – most of my favorite quotes has to do with love. This one is from the movie “Remember me”.

Skriv et svar

