All work – no play!!!!

6 Jan

STRESSSSS!!!!

Jeg er startet i praktik, som lærer og mine 3 praktikvejledere har helt vildt ufattelig og faktisk urimelige krav til en person. Jeg skal være i praktik i 7 uger og selvom jeg ELSKER eleverne og hygger mig med at undervise, glæder jeg mig til ikke at skulle høre på de praktikvejledere mere. Heldigvis er en af mine praktikvejledere lidt mere normal end de andre, men glæder mig stadig til at have alt det her arbejde overstået – håber det blir nemmere at lave 3 undervisningsforløb, når man har været lærer i 5 år..😀

I have started in practice as becoming a teacher and it is rough rough rough!!!

Skriv et svar

