Party Last Saturday

16 Feb

Sidste lørdag var jeg til fest hos en veninde, det var en rigtig god aften. Der blev spillet spil og drukket en masse.🙂

Jeg havde købt mig et helt nyt outfit, som jeg egentlig blev rimelig godt tilfreds med. (Så tilfreds som man nu kan blive)🙂

3 kommentarer to “Party Last Saturday”

  1. KiwiGoesBananas februar 17, 2012 hos 11:43 am #

    Whaaat nogle labre stænger! Jeg er helt vild med de strømpebukser!😀

  2. KarinaKamuk februar 17, 2012 hos 11:47 am #

    Hehe jo tak – det er Caroline Flemming. 130 kr. og så holdte de kun den halve aften..

  3. KiwiGoesBananas februar 17, 2012 hos 12:17 pm #

    Arhh tænkte jeg nok. Nå øv sikke noget lort. Har selv været ved at købe dem – men tænkte at aldrig ville få dem brugt. Men de er sq ret sexy-mama😀

Skriv et svar

