Zen Mp3 player!!!

20 Feb

Source

Jeg vil lige komme med en MEGET varm anbefaling.

Jeg har haft en zen mp3 afspiller i over 2 år nu (hvis ikke mere) og jeg er utrolig glad for den. Den kan holde til alt og jeg mener ALT! Jeg er kommet til at hælde vand over den, jeg har haft den med til  træning så jeg har svedt på den og jeg har haft den med på stranden, hvor der kom sand i den og den fungerer stadig så fint som ny. Udover det er der indbygget højtaler i, hvor den var meget handy at have med på camping og den lille ting kan dælme spille højt og i lang tid. Det eneste minus ved den, er at der ikke er skærm på den, så man kan ikke lige finde den sang man lige vil høre – men hvis man nu kun kommer god musik på den, er det jo intet problem.🙂

This little thing is amazing – I highly recommend it.

Skriv et svar

