Who said Bob!!!!

1 Mar

Så blev jeg lige klippet engang – valgte at bede om pagehår, hvilket jeg har lidt fortrudt. Men kan ikke gøre så meget ved det, så må bare make it work!🙂

Før:

Efter:

Got a haircut today – choose a bob hairstyle. 

2 kommentarer to “Who said Bob!!!!”

  1. KiwiGoesBananas marts 2, 2012 hos 6:16 am #

    Jeg synes altså at det er blevet rigtig godt. Du skal nok bare lige vænne dig til det😀 Om ikke andet så gror pisset jo ud igen ;P

  2. KarinaKamuk marts 2, 2012 hos 8:21 am #

    Tak søde.🙂 Haha ja det gør det jo.😀
    Men når jeg kigger på førbilledet, sys jeg alligevel at det har pyntet. Skal nok bare lige vænne mig til at det er så kort.🙂

Skriv et svar

