New in

8 Mar

Så har jeg igen fået brugt lidt penge.😀

Jeg har købt denne fiiine neglelak fra wet n’ wild. Den hedder Party of five og den er købt i Bilka. Jeg ville dog super gerne have O.P.I. Raninbow connection, som også er en rigtig flot glimmer neglelak, men den kan ikke købes nogle steder mere, så jeg må nøjes med denne.🙂

Jeg har også købt den her kjole fra HogM. Jeg er rigtig glad for den og jeg elsker dens flotte ryg.🙂

New nailpolish from Wet n’ wild and new dress from HogM.

2 kommentarer to “New in”

  1. KiwiGoesBananas marts 8, 2012 hos 5:32 pm #

    Ej det var da et fint alternativ til Opi du har fundet der😀 Uhh den er virkelig fin den kjole. Glæder mig til at se den på🙂

    • KarinaKamuk marts 9, 2012 hos 9:51 am #

      Ja, den er fin nok. Der er bare ikke lige så mange farver i som OPI’s og jeg skulle tage five lag på, for at det kom til at se sådan ud.

      Jaaah er også selv rigtig glad for den – kan være jeg tager den på d. 17.🙂

Skriv et svar

