14 healthy days

19 Mar

Så starter jeg på en INGEN kulhydrater-kur, der skal vare 14 dage. Normalt er slankekure jo ikke det bedste, man skal jo helst lave en total omlægning af ens livsstil, meen jeg er simpelthen kørt fast. Så nu vil jeg lige kickstarte vægttabet, så jeg kan få tabt de sidste ca. 6 kilo inden sommer.🙂

Kuren består af grøntsager, lidt kød og nupo.🙂 Dvs. ingen pasta, ris, kartofler, frugt, slik eller lign. Det skal skam nok gå.😀

Og jubii dette er mit indlæg nr. 60..😀

I am going to loose the last couple of pound before summer, so I have started an intens program with only vegetables and a little met.🙂

Skriv et svar

