Jette Riis

12 May

Jeg har fået mig de her skønne støvler fra Jette Riis. (Håber I ordentlig kan se dem, for den dårlige billedekvalitet).

Jeg er allerede utrolig glade for dem.🙂 Og det bedste af det hele er, at de var gratis.😀 Jeg har sådan en fantastiske veninde, som havde dem til salg, jeg spurgte da hvad hun ville have for dem og jeg kunne så få dem for et glad rødvin og et kram. SKØNT!!!

New amazing boots from Jette Riis.😀

2 kommentarer to “Jette Riis”

  1. KiwiGoesBananas maj 17, 2012 hos 9:47 am #

    DAMN GIRL – Sexy mama boots! *Pift Pift*😀

    • KarinaKamuk maj 17, 2012 hos 10:08 am #

      Hehe jeg er osse rigtig glade for dem.🙂

Skriv et svar

