…with the right dress!!!

12 Jun

Så har jeg igen igen brugt penge. Det var så fint vejr til morgen, så jeg cyklede ind til byen og gik lidt rundt. Er ikke tit jeg gør det selv, men det var faktisk ret hyggeligt bare at gå lidt rundt selv. Jeg fik købt to skønne kjoler, en gave til en veninde der snart fylder 25 og fik købt et nyt modem til mit internet, da det gamle havde set bedre dage.🙂

Her er billeder af mine nye kjoler, de er begge købt i butikken Monki:

I had a nice day today – went shopping and bought these two dresses.

Skriv et svar

