Hunka hunka #4

20 Jun

Chris Hemsworth

Source

I anledning af, at jeg så “Snow white and the huntsman igår”, har jeg valgt min næste hunka hunka fyr, som denne gang er landet på Chris Hemsworth.

Selvom det er åbenlyst, kan jeg da lige komme med mine grunde til dette. Manden er jo faktisk perfekt! Han er stor, stærk, høj, har grove maskuline træk og er helt utrolig veltrænet. Og så er hans hår bare yderst lækkert.🙂

Source

Hvis du sys du sådan lidt kan genkende, men ikke helt ved hvor fra, så kan det være du også har set ham i filmene “Thor” og “Avengers”, hvor han spiller ja Thor.🙂

 En lille sjov fact; Chris Hemsworth er bror til Liam Hemsworth, som også er skuespiller og er med i filmen “The last song”, derudover er han gså kærester med Miley Cyrus. Jeg tænker bare, for satan nogle gener de forældre har, for at skabe to så skønne sønner.🙂

Source

My hunka hunka guy this time is Chris Hemsworth, starring in “Snow white and the huntsman”, “Thor” and “Avengers”. Chris is an amazing actor and his amazing eyes, smile and body puts him in my top 10 of hot guys.🙂

Skriv et svar

