Good.then.bad.then.good.again-day

21 Jun

Sikke en dag – jeg er helt rundt på gulvet!!!

Min dag startede rigtig fint – jeg mødtes med en veninde, hendes søster og deres to sønner til formiddag, hvor vi gik ind til byen, fik brunch/frokost og gik lidt rundt. Så kørte jeg hjem og fik den værste mail EVER fra min lærer. Jeg er desværre dumpet min skriftlige prøve-eksamen, dog var det kun en prøve, så det vil sige det betyder ikke noget for min uddannelse og jeg skal ikke tage den om, det var bare en prøve for den eksamen vi skal tage til næste sommer. Det betyder så bare, at jeg lige skal kigge på nogle ting, for at kunne bestå den afgørende eksamen. Det var bare noget af et slag i maven, da jeg virkelig regnede med at bestå og aldrig har prøvet at dumpe før (andet end matematik  – men hvad skal man dog bruge det til).

Jeg tog så hjem til min veninde og hendes søn igen, jeg købte noget slik med og lejede Friends with benefits med Justin Timberlake og Mila Kunis, og så blev min dag rigtig god igen. Så lidt af en roller-coaster dag.😀

Sov godt alle derude.

UPDATE d. 22 juni: Jeg har så fundet ud af, at prøven SKAL bestås, dvs. jeg skal tage den op til august. Så det var den ferie for mig!!!!😦 Ej jeg vil stadig holde ferie, jeg bliver bare nødt til at tage nogle dage, hvor jeg bare læser en masse og så de sidste 10 dage inden re-eksamen, står den kun på eksamenslæsning. Øv øv øv!!!!

Today I had some day, first I met up with some friends, where we ate lunch and went shopping, then when I got home I received an e-mail telling me, that I did not pass my midt-term exam. But then my day god good again, when I went home to my friend again, for a movie-night. 

Skriv et svar

