Top 10 – Sexiest men

22 Jun

Jeg vil begynde at lave top 10 lister over forskellige ting, og jeg vil lægge ud med det bedste – mændene.🙂 Så her er min liste over de 10 lækreste mænd i hele  verden (lige p.t.):

Nr. 10 Robert Pattinson

Robert Pattinson er en 26-årig skuespiller, fra London. Han er kendt for Twilight filmene. Pattinson er med på adskillelige lister over verdens lækreste mænd, så han skal da klart også med på min. Hans skønne øjne, hår og drengede charme udgør en meget skøn mand.

Nr. 9 Jake Gyllanhaal

Jake Gyllenhaal er en 31-årig skuespiller, fra Los Angeles. Han har været med i mange gode film, men mange husker ham måske bedst fra filmen Brokeback mountain, hvor Gyllenhaal spiller en bøsse, der har sex med den nu afdøde Heath Ledger. Hvis du ikke har set den, så gør det! Der er utrolig mange grunde til, at den skønne mand er med på min liste, men især hans lidt mørke udseende, med mørkt hår og meget mørke sovekammer øjne, gør at han er kommet med på min liste.

Nr. 8 Alex Pettyfer

Alex Pettyfer er den yngste på min liste, med hans kun 22 år, er han allerede blevet en kendt skuespiller. Alex kommer fra England, hvilket giver ham en fantastisk dejlig accent. Udover hans accent, er Alex med på listen pga. hans meget mandlige og markante ansigt, samt hans dejlige lyse krøller. Du kender måske Alex fra filmen I am number four.

Nr. 7 Johnny Depp

Åh ha den altid skønne Johnny Depp, skal selvfølgelig med på min liste. Johnny er den ældste på min liste, men selvom han er 49 år, bliver han kun lækrere med alderen. Johnny Depp har været med i utrolig mange film og hans talent er som ingen andens, han er mest kendt for hans rolle som Captain Jack Sparow i Pirates of the caribbean filmene. Johnny har det der lidt mystiske og lovløse over sig, der gør, at han i mine øjne bare er piv fræk.

Nr. 6 Chris Evans

Chris Evans er en 31-årig skuespiller, fra Boston. Han er kendt som Captain America i Avengers og Johnny Storm i The fantastic four. Man ser generelt Chris meget i Marvels film, og han passer også utrolig godt ind i rollen, som superhelt, da der er et eller andet svigermors drøm over ham. Han er bare kendtegnet for en god sund amerikansk mand, og dette gør, at han bare ligner en drøm og at hans charme nok kunne få selv det mest hårde hjerte, til at smelte.

Nr. 5 Ryan Gosling

Denne dejlige mand, er nok indbegrebet af “teenage crush”, pga. hans helt fantastiske rolle i en af de mest romantiske film der nogensinde er lavet, The notebook. Uanset hvor gammel Ryan Gosling bliver, formår han at ligne en ung dreng, med et uskyldigt blik i øjnene og det blik er nok det jeg (og mange andre) er faldet for. Ryan Gosling, er 31 år og kommer fra Canada.

Nr. 4 Chris Hemsworth

Jeg var utrolig meget i tvivl om Chris Hemsworth, skulle have en plads højere oppe i min liste, for denne mand er jo gudeskøn – lige præcis. Der er noget meget guddommeligt over ham, om det skyldes, at han har spillet Thor i filmenene Thor og Avengers, eller om det er bare er hans “out-of-this-world” flotte krop og maskuline ansigt, er ikke til at vide. Chris Hemsworth er bare MAND! Han er 28 år og kommer fra Australien – endnu et point til ham. Aussies er bare dejlige.

Nr. 3 Channing Tatum

Channing Tatum er 32 år og kommer fra Alabama. Channing Tatum er kendt for dansefilmene Step up, som er lige i hans boldgade, da Tatum er tidligere danser og for det ikke skal være helt løgn – stripper!!! Jep, det var noget man da gerne ville have oplevet, heldigvis kan man opleve en del af det i Tatums nye film Magic Mike, hvor vi kan opleve ham og en masse andre lækre mænd (heriblandt Alex Pettyfer), smide tøjet for penge. I am there!!! Channing Tatum er min nr. 3, da han er endnu en af de dersens maskuline mænd, selvom han har en meget lys stemme, gør hans utrolige krop og veltrænede arme op for det – I like.

Nr. 2 Ryan Reynolds

Min nr. 2 på listen går til den sjove og flotte Ryan Reynolds. Det jeg netop godt kan lide ved ham, er hans humor og hans altid sjove roller i film, som Just friends, Van the man og The proposal. Ryan Reynolds er 35 år og kommer fra Canada. Udover den gode og sjove personlighed der bare skinner igennem Reynolds, så går han også utrolig meget op i sundhed og hans krop, hvilket har resulteret i en – for at sige det pænt – røvlækker krop. Og så er der bare noget godhed i de flotte brune øjne, som får mine knæ til at føles som smør.

…. and the winner is!!!

Nr. 1 Zac Efron 

Ja jeg ved det godt – ud af ALLE de lækre mænd vælger jeg lige ham! Han er jo nok mere en små teenagepiger sukker efter, men jeg ved ikke helt hvad der er, men der er bare noget i mit gode gamle hjerte, der banker for lige netop denne dejlige dreng/mand. Og det er altså lovligt, for Zac Efron er 24 år, dog er det nok ikke den mest realistiske drøm jeg har, med børn og hus med ham, da han bor i California. Men man har vel lov at drømme og det gør jeg gerne, så ofte jeg kan komme til det. Der er bare noget over Zac (som jeg jo kalder ham), ikke nok med at han kan synge, som vi har oplevet i High school musical, så har han også udtalt, at han godt kan lide at piger har lidt former. Så der er jo en chance for en som mig.😀

Jeg håber I nød min lille liste, jeg vil lave flere af den slags, bare med andre emner – so stay tuned.🙂

Here’s my top 10 of the most sexiest men in the world – according to me.🙂

Skriv et svar

