JorgObé

31 Jul

 

Jeg har købt en ny ansigtsmaske – den er helt fantastisk. Den hjælper på urenheder, som hudorme, røde pletter, bumser osv. og efter bare 1 gang kan jeg se en forskel – det er ikke løgn!!! Den virker!🙂

Sådan her gør du:

Få ikke et chok når du trykker på tuben, ansigtsmasken er fuldstændig sort!

Du tager lidt af masken ud på en finger og påfører et godt jævnt lag. Det skal dække helt og være et fint “tykt” lag.

Du kan nøjes med at påføre det på t-zonen (panden, næsen og hagen), jeg vælger bare at smøre det på hele ansigtet. Du må dog ikke smøre det for tæt på øjnene. Lad det sidde i 25-30 min. indtil det er helt tørt.

Du hiver det så af stille og roligt. Advarsel: Det kan gøre lidt ondt de første par gange, lidt ligesom når du fjerner et plaster. Men det fantastiske resultat gør, at man sagtens kan holde det ud.🙂

Slut af med en god ansigtscreme.

Du vil efter bare 1 gang kunne både mærke og se en forskel. Din hud vil føles utrolig blød og se renere ud.🙂

Ansigtsmasken kan bestilles her.

Amazing peel-off mask from JorgObé – try it!!!🙂

3 kommentarer to “JorgObé”

  1. KiwiGoesBananas august 1, 2012 hos 8:31 am #

    Wow vildt at det er sort!
    Super indlæg😀
    Hvor har du købt den?😛

    • KarinaKamuk august 1, 2012 hos 9:12 am #

      Hehe ja jeg fik et kæmpe chok første gang jeg prøvede den, havde ikke lige forventet at den var så kulsort.🙂 Jeg har bestilt den over deres hjemmesiden, der er et link til den nederst i indlægget.🙂 Den koster 198 uden fragt, og sådan en tube holder i flere måneder, så det er ikke dyrt.🙂

  2. Sarah marts 5, 2013 hos 10:11 am #

    Skønt indlæg!😀
    Den lyder rigtig god, sådan en må jeg nok også få købt🙂
    Tak for tippet! hehe
    knus Sarah❤

Skriv et svar

