Hunka hunka #5

1 Aug

Emile Hirsch

Så er det blevet tid til endnu en hunka hunka – og denne gang er den ramt på den evigt skønne Emile Hirsch.

Jeg har før nævnt ham her i min blog, han er nemlig indehaver af hovedrollen i den fantastiske (og en af mine yndlingsfilm) – Into the wild.

Da jeg var i Tyrkiet læste jeg bogen bag filmen, og fik sådan lyst til at se filmen igen, så det gjorde jeg igår og nu brænder mit hjerte igen for den dejlige Emile.

Hvad kan jeg sige; de skønne øjne, det blændende smil, de markerede kindben, det smukke mørke hår og det drengede/uskyldige look, med en dejlig maskulin krop. U la la!!!😀

 

 

Time for another hunka hunka – and this time I have chosen Emile Hirsch, who starred in one of my favorite movies of all time: Into the wild.

2 kommentarer to “Hunka hunka #5”

  1. Deborah december 5, 2012 hos 12:22 pm #

    Jeg har lige set filmen i går for første gang, og er bestemt også ramt, omend han sikkert synes, jeg er alt for gammel🙂

    Iøvrigt er det en vidunderlig film, som jeg sagtens kunne have købt, hvilket var min første indskydelse. Men det kan da nås endnu. Den var også årsag til jeg fandt dig, på min jagt rundt efter ting skrevet om filmen.

    • KarinaKamuk december 5, 2012 hos 2:05 pm #

      Ja den rammer virkelig en og sætter tanker i gang.🙂
      Jeg har også købt filmen og soundtracket der er lavet til den. Jeg kan så også anbefale dig at læse bogen, der får man en masse ekstra information.🙂

Skriv et svar

