My first tattoo

24 Aug

Så skete det sgu – jeg har fået min første tatovering. Det er noget jeg har tænkt over i 4 år og endelig skete det. Det gjorde en smule avs, men det var slet ikke så slemt. Jeg tænker allerede over hvor og hvad min næste skal være.😉

Jeg havde min skønne veninde med, som jeg så fik lokket til også at få en tatovering (eller to). Hun havde i forvejen fire og nu har hun så seks.🙂

Vi sluttede af med en lækker is fra Paradise is (havde vi fortjent)😉

2 kommentarer to “My first tattoo”

  1. KiwiGoesBananas august 24, 2012 hos 11:36 am #

    Du er så sej! Love it. Tak for en hyggelig dag🙂

  2. Immigration Advicers in Havering februar 10, 2013 hos 8:04 am #

    It’s the best time to make some plans for the future and it is time to be happy. I’ve read this post and if I could I desire to suggest you some
    interesting things or advice. Perhaps you can write next articles referring to this article.
    I wish to read more things about it!

Skriv et svar

