Summers over

30 Aug

Source

Mine tanker idag:

Så er sommeren forbi og skolen er startet igen. Gaaaab!!! Jeg sidder i skolen lige nu og det er helt utrolig kedeligt. Jeg har aldrig været god til bare at sætte og lytte i skolen. Det bliver et utrolig hårdt sidste år på lærerseminaret, både med eksamener, bachelor opgave og sidste års praktik. Så året må gerne bare gå hurtigt, på den anden side skal jeg sikkert bare ud og være arbejdsløs.

Det var lige min tanker på denne lidt grå og kedelige torsdag.😀

På den positive side, skal jeg ud og spise sammen med en veninde i aften, som jeg ikke har set i lang tid. Hun er højgravid nu, så det bliver sjovt at se hvor stor hun er blevet.

Rigtig god dag til alle derude.🙂

Summer’s over and I’m back to school. I am already bored and stresses out, because this is my last year at the teachers school, so there is a lot of exams and assignments. Already looking forward to the next holiday.🙂

 

Skriv et svar

