I’m baaaack

15 Nov

Source

Så er jeg tilbage. Det har stået meget stille herinde i noget tid og her er verdens bedste undskyldning: Jeg har haft travlt!!🙂

Og så er det ikke engang løgn. Der er sket lidt af hvert, en masse samvær med familie og venner og vigtigst af alt. En kæreste!!!🙂

Yes you heard me – single no more.

Selvom jeg nok vil blive ved med at have meget om ørerne, vil jeg gøre alt for at være mere aktiv herinde.🙂

Og nu går vi jo snart ind i en skøøøn måned (december) og ja jeg er allerede i julestemning. See you soon!

I am back, now with a boyfrind. Yaiiiiii.😀 And christmas is on its way.🙂

Skriv et svar

